torsdag 5 maj 2016

biljävel


Hejsansvejsan! Idag har jag (med lite hjälp) tagit hand om min käre bebis. Och ja, även om den ser ut som den gör så är det fortfarande min bebis tills pengar rullar in på konto och jag kan ersätta den med något mycket bättre!
 Eftersom jag de närmaste månaderna varit utomlands har den stått orörd och idag tyckte jag att det var dags att sätta sommardäckena under, haha. Och eftersom den ska på besiktning på måndag så ville jag ha kollat att allt är i skick. Men det ser ut som om min bebis får vänta lite ännu med att komma ut på vägarna... Läcker massor med olja så blir knappast någon besiktning på måndag ännu :(

Jaja, nu ska jag sluta tråka ut er med bilprat och berätta för er att just nu ÄR DET MIN FÖDELSEDAG eftersom klockan är över midnatt. hipp hipp hurraa eller hur var det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar