onsdag 24 februari 2016

Blandade bilder

I brist på annat tänkte jag dela med mig av random bilder som jag fotat här i Kalifornien. Sen vill jag bara påpeka att det är bara att slänga in en kommentar om ni undrar över något. Jag är fullt medveten om att jag inte skriver och berättar så mycket härifrån, men jag har bara inte funnit intresset att lägga ner så mycket tid på att fotografera allting, redigera bilder och skriva en massa text. Så 99% av bilderna härifrån jag lagt upp är helt oredigerade. Sen vill jag också påpeka att ALLA bilder (om inget annat står) är MINA EGNA. Så det skulle vara heeelt okej om ni respekterade det, thanks. 

1.) Andra gången vi besökte fina Venice Beach 2.) LA Downtown 3.) Vi besökte Selännes Steak House 4.) Glad tjej i Hollywood 5.) Minions!!! 6.) Bara för att det inte finns i Finland... 7.) Poolen vid vårt hotell 8.) Typisk-Kalifornien-bild, eller??? 9.) Vi har ingen kyl så igår köpte vi flera kilo med is för att kyla ner våra drickor, haha

 (medsols) 1.) Kaffepaus i Springfield 2.) Munkpaus i Springfield 3.) Venice Beach 4.) Går väl inte att besöka USA utan att dricka lite Starbucks? 5.) Underbart fint, solnedgång på Venice Beach 6.) Bio.. Liiiiite större än den hemma i Ekenäs ;) Vi kollade filmen How To Be Single, helt ok film! 7.) En liten selfie, moi moi! 8.) På alla hjärtans dag knackade det på hotellrumsdörren och utanför står en man med en stor blombukett TILL MIG (buketten då, inte mannen höhöhö)!! Min sötis där hemma hade fixat, that made my day

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar